Aktualności
Jak sprzedawać w Internecie

Internet dla wielu Klientów stał się juĹź dziś medium co najmniej tak samo istotnym, jak klasyczne formy reklamy i marketingu. Świadomość uczestnictwa w świecie wirtualnym stała się niemal warunkiem koniecznym do tego, aby odnieść biznesowy sukces. Jak zatem podejść do tematu Internetu, pozycjonowania, wyszukiwarek i innych trudnych zagadnień wirtualnej przestrzeni?

Web Director realizuje dla swoich Klientów innowacyjny sposób zwiększenia uczestnictwa w wynikach przeglądarek internetowych. Nasz autorski system - WebSell - nie polega na opłatach za pozycje, nie są pobierane teĹź bonusowe płatności za najwyĹźsze pozycje. Jeśli chodzi o pozycjonowanie Warszawa sama zaleje nas mnóstwem ofert. Naszym celem natomiast jest uĹźytkownik, który trafi na stronę Klienta. Głównym zadaniem WebSell jest skierowanie maksymalnej ilości potencjalnych klientów, zainteresowanych zakupem konkretnego produktu, właśnie na Twoją stronę.

Jak to działa?

KaĹźdego dnia, w kaĹźdej godzinie, niezliczona ilość internautów przegląda wiele stron internetowych w poszukiwaniu interesujących ich produktów. Najprostszym sposobem jest wpisanie w wyszukiwarkę interesującej nas frazy. W ten sposób postępuje zdecydowana większość potencjalnych klientów. Następnym krokiem zazwyczaj jest szukanie opinii na przeróĹźnych forach, portalach itp. Dalej przychodzi czas na wyszukanie atrakcyjnej ceny. Tak w ogromnym skrócie kończy się proces sprzedaĹźy w Internecie.

Dlaczego to nie my sprzedaliśmy? Przyczyn zazwyczaj jest wiele. System WebSell, służący m.in. do analizy ścieĹźki sprzedaĹźy w Internecie, to narzędzie, które daje odpowiedzi na następujące pytania:

  • Czego szukają moi Klienci w sieci?
  • Jakie kryteria decydują o podjęciu decyzji o zakupie?
  • Jakie produkty na mojej stronie są atrakcyjne dla Klienta?
  • Jak zaprezentować produkty w moim sklepie?

Tak postawione pytania i uzyskane na nie odpowiedzi, w klarowny sposób dadzą nam obraz ścieĹźki sprzedaĹźy w Internecie. Dzięki szczegółowym analizom, specjaliści WebDirector opracują unikalny i przygotowany specjalnie dla Ciebie sposób komunikacji z Klientem, oraz system zwiększenia ilości wejść potencjalnego Klienta na Twoją zakładkę produktową.





Nie ma się co oszukiwać - jeśli chcemy, aby nasza firma czy organizacja odniosła we współczesnym świecie sukces, musimy walczyć o uwagę odbiorcy w Internecie. NiezaleĹźnie od tego, czy posiadamy własną stronę ...
Jest kilka czynników które wpływają na to, czy post opublikowany na Facebooku okaĹźe się sukcesem. Jeśli ktoś nie ma doświadczenia w obsłudze tego portalu, lub nie zajmuje się zawodowo social ...
Posiadanie profilu firmowego na róĹźnych portalach społecznościowych jest juĹź obecnie normą. Jest to świetna forma na nawiązanie komunikacji z naszymi klientami i partnerami biznesowymi, na której w ...